Dagens frukostbricka


Äggröra på två ägg & stekt tomathalva, LCHF-knäcke med philadelphia/leverpastej och grönisar, earl gray-te.

Ja, jag har tagit en tugga på båda mackorna... kan inte låta bli att tjuvsmaka när jag står och gör mat haha.

Nu ska jag låta maten smälta en stund till och sedan bege mig ut på en springtur. Blir en lite längre runda i lugnt tempo, jag fixar ingen större ansträngning på bara frukost. Fattar inte hur så många kan springa innan de ätit frukost. En powerwalk funkar på tom mage, men skulle jag försöka springa så skulle jag kräkas.

I eftermiddag ska jag gå och titta på vigseln till mamma och pappas kompisar som gifter sig. Gud vad jag kommer grina... Och till kvällen ska jag träffa en utflugen vän som är i stan och partaja lite!


Ha en fin lördag allihopa


Kommentarer
Postat av: Tess

Mm så gott det ser ut!

2012-05-21 @ 23:12:13
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0