...

...det blev LCHF-knäckebröd!



Receptet kommer från den fantastiska boken LCHF för hela familjen.

Du behöver:
200 g solrosfrön
60 g linfrö
100 g sesamfrö
2 msk fiberhusk
lite salt
5 dl vatten

Gör så här:
Värm varmluftsugnen till 160 grader.
Blanda alla ingredienser och låt stå i 10 min.
Bred ut smeten på bakplåtspapper på två plåtar.
Skär i 16 bitar per plåt (jag glömde göra detta hehe så fick bryta så gott det gick efteråt...).
Grädda i 1 tim och 10 min.

KLART!

Så enkelt att göra och så gott med bara smör och ost på. Knapra på!

Kommentarer
Postat av: Felicia Persson

Gu de var så gott! Hoppas jag orkar baka det själv nån dag hehe

2012-04-16 @ 23:13:31
URL: http://feliciapersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0