Premiärdopp

 
Fick sluta två timmar tidigare från jobbet idag, hur skön överraskning?! Jag cyklade hem (+ extrarunda) i racerfart, stekte hasselnötspannkakor till mellanmål och snabbade mig sedan ut på altanen för att fixa min bleka baksida. Det är lätt att bara ligga och chillaxa i en solstol och glömma baksidan av kroppen... haha.
 
Poolen som blev uppmonterad igår stod och frestade. 16 grader, hm.... Men det blev ett dopp ändå! Känner mig grymt våghalsad haha. Det var sjukt kallt, men skönt efteråt när man satt sig i solen igen B). Dessa stora blåa pooler är kanske inte det snyggaste att ha ute på tomten, men det är väldigt praktiskt när man ligger och solar hemma och har långt till en badplats.
 
Så har man tagit hem familjens pool-premiärdopp då. Det blir alltid lite tävling förstår ni ;) Får se om jag kanske vågar mig på ett dopp i havet ute i stugan i helgen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0