Lättlunch

 
Hej på er. Jag sitter och äter en "skrapa ihop saker från kylen"-lunch. Det roliga är att sådana luncher ofta blir väldigt goda haha. I alla fall när jag gör dem ;).
 
Idag blev det lite keso med rökt skinka, färsk basilika och svartpeppar / lchf-knäcke med ost och tomat / några skivor underbar salami som jag köpte på en marknad när jag var på Gotland + ett kokt ägg.
 
 
Även om det var rätt så skönt att bara få slappa och äta en massa godsaker nu i veckan då jag har varit sjuk, så är det himla skönt att gå tillbaka till mina vanliga tränings- och kostvanor. Både huvudet och magen mår mycket bättre av att äta riktigt. Och träningen gör mig mycket piggare.
Efter lunchen ska jag dammsuga huset och sedan bege mig ut och träna. Är sugen på löpning idag igen, men det är inte säkert att mina ben fixar det... Det kanske blir en pw och lite styrka istället!
 
Adios amigos!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0