Nu så!

Äntligen får jag tid till att blogga! Eller, egentligen inte, borde ligga och sova hehe....
Shit, man blir lite galen av bloggandet. Går det en dag utan ett inlägg tror man att någon av er ska dö där ute haha! Och jag har så mycket att skriva och dela med mig av att jag inte hinner med allt! Men ska göra ett litet försök här då.

Igår var den stora dagen. Över 6000 tjejer sprang och gick (och åkte rullstol!) 5 km runt Gävle. Det var jättekul att vara med, härlig stämning och god mat i picknick-korgen. Jag själv hade satt 25 min som mål, men bestämt mig för att bli nöjd med 26 min då jag inte klarat fortare under mina träningsrundor.
Trots ont i benet och knät i flera dagar och illamående efter halva vägen (hade ätit för dåligt?) så kom jag ändå in på 25:20-någonting!! Så jag är jättenöjd!

Men fastän jag är nöjd med mitt resultat så kan jag inte låta bli att tänka "tänk om jag hade gjort så här istället..." haha. Nä men seriöst, hade jag inte börjat må illa tror jag fasen jag hade kunnat fixat det på 25 min! Så fort mitt ben är helt återställt ska jag ut och ta tid ;)



Det blev ett kort litet inlägg nu för jag måste verkligen gå och lägga mig. Återkommer imorgon förmiddag med en massa bra grejer! Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0