Kvartsmaran

I did it! Och det gick jättebra! Jag kom in på 58:54 min och det är jag supernöjd med, speciellt med tanke på att jag trodde jag skulle hamna på ett antal minuter över timmen. Allt funkade bra; fick inte ont i lederna, skavsår, håll eller annat drygt som jag var rädd för, så jag kunde bara springa på. Jag kände faktiskt till och med att jag hade kunnat sprungit ännu fortare för jag hade mycket krafter kvar när jag var i mål. Men det är ju svårt att veta när man aldrig sprungit ett sånt här lopp tidigare. Hellre ta det lite lugnare så man orkar hela vägen än att man köttar och måste krypa fram på slutet.

Förutom mitt goda resultat är jag också så glad att jag gjorde det för det var så himla KUL! Hatar att springa långt i vanliga fall, men det här är helt annat. Massa peppade och glada människor, både de som springer och de som står och hejjar på. Det är härlig stämning hela vägen och blir aldrig tråkigt.
Jag vill bara springa igen jag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0