Datorfri fredag

Även om det är jättekul att sitta på facebook, blogga, läsa mail och surfa runt, så är det ändå en stressfaktor. Datorn är något vi är beroende av och känner att vi måste spendera tid vid även fast vi kanske inte ens har lust eller behöver många gånger.

Igår var mamsen och papsen borta på fest så jag och brorsan passade på att ha lite bror- och systertid, och då kände jag att jag faktisk borde kunna släppa datorn för en dag. Det är lite småjobbigt, kliar i fingrarna, man vill veta; vad är det som händer där ute?! Men det är också otroligt skönt. Det var längesedan jag och lille broren min spenderade en hel kväll med varandra så igår bara fredagsmyste vi, käkade grillad kyckling och spelade tv-spel. Och jag gick och lade mig vid tio. Haha. Skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0