Dagens prestation

Sprang 5 km på 25:53 idag. Det var pissjobbigt och blev mitt bästa resultat hittills. Men fasiken alltså, jag kommer inte fixa vårruset på 25 min som jag hade som mål. Det krävs ganska mycket mer för att man ska få bort den där minuten. Jag kände idag att jag gjorde mitt bästa, höll hyffsat samma tempo hela vägen och maxade på slutet, och mer än det kan jag inte göra. Så jag har bestämt mig för att jag blir jättenöjd om jag kommer in på 26 min.
Sedan vet man ju aldrig vad som händer när det blir tävling...

Kommentarer
Postat av: wing you

As a jags fan, I agree with you. The Jags haven't had consistant WR since Jimmy Smith and Keenan McCardell. QB's always look better with WR's that can run a route, get open, catch a ball and run with it.There have been glimpse's of light but not enough to continue on the past path. I'm sure Gene Smith stands behind his decisions, but it's not enough. With a new owner willing to bring the Jags into the 21st century it's time for Gene Smith to step up. GO JAGS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0