Återhämtnings-lördag

Vilken dag det var igår! Galen sommarvärme! Efter jobbet satt jag mig i en solstol på altanen och drack en kall öl. Finns det något godare än det?! Underbart.
Lite senare hoppade familjen på cyklarna och åkte ut till min moster för att grilla och dricka lite vin. Det var superfint väder fram tills klockan sju någon gång, då blev himlen plötsligt helt mörk och det kom världens spöregn! Vi hann som tur var precis färdigt med grillningen och dukade inne på deras inglasade altan där vi satt och avnjöt en god sommarmiddag under spöregnet som smattrade mot taket och åskan i bakgrunden. Visst ville man hellre ha sol, men måste säga att det var himlans mysigt att sitta där under. Först strålande sol och sedan åska, riktigt sommarväder ju ;)
Efter middagen åkte jag in till stan för att möta upp vänner och hänga på uteservering. Fin kväll!

Blev lugnt igår, så ingen bakfylla här. Men kroppen är ändå inte i sin bästa form, så jag tänkte göra en återhämtningsdrink som ni hittar receptet på HÄR. Vet inte hur gott det kommer smaka, men ser i alla fall väldigt fräscht ut!

Jag startade morgonen med ett par ostrullar med smör på och måbra-musik på högsta volym under tiden jag väntade på att bananbitarna till smoothien skulle frysa till sig.
Nu har jag väntat tillräckligt länge så nu tar jag fram mixern, slänger i mig smoothien och drar sedan iväg på en powerwalk till moster för att hämta cykeln som jag lämnade där igår. Perfekt att få en anledning att bege sig ut och motionera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0