Ja välkomna hälkomna ska ni vara!


Konstig sak att säga förresten haha...

Sophie heter jag, är 20 år och som många andra i stadiet där det är meningen att man ska bli vuxen. Man känner sig förvirrad, velar mellan olika framtidsplaner osv... men så ska man samidigt försöka leva i nuet. Och det är just det jag känner att jag är rätt bra på: att leva i nuet och bara njuta av det som är bra här och nu.
Visst kan jag vara väldigt barnslig och livlig i sinnet många gånger, men jag har länge tänkt att det finns en riktig pensionär inom mig. Jag är en livsnjutare på hög nivå som kan tacka nej till en utekväll bara för att få gå upp och dricka förmidagskaffe i solen eller ta en härlig utflykt nånstans. Jag har en stor passion för mat (hälsosam mat i första hand då jag är litet av ett hälsofreak) och träning är en viktig del av mitt liv för att jag ska må bra.
Så det är väl det le blogg kommer att handla om. Diverse trams som jag anser förgyller mina dagar :)

God läsning
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0