nu tänker jag vara lite taskig....

Ja, för det känns lite hemskt och löjligt när jag säger såhär, men känslan när man är ute och tränar en fredagskväll och möter folk som är på väg ut för att festa och hälla i sig alkohol, och man vet att man själv kommer vakna upp nästa morgon pigg och fräsch medan de kommer vakna efter tolv någon gång och må skit, den känslan är så underbar och peppar mig otroligt mycket till att fortsätta träna och leva sunt. Känner mig grym helt enkelt.

Förövrigt så är det sjukt skönt ute nu. 5 plusgrader, perfekt för sena springturer eller powerwalks. Så kom igen alla soffpotatisar och festprissar! Låt vinflarran stå kvar för en helg och stick ut och rör på fläsket! Ni kommer inte att ångra er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0