Hej

Vill bara börja med att påpeka att jag inte besitter några som helst skrivartalanger. Tror att det brast där under högstadiet någon gång då vi inte fick ut något av svenskalektionerna (eller engelskalektionerna för den delen haha) pga mindre pedagogiska lärare, så bli inte förvånade om jag använder ord och stavningar taget från ingenstans :)) Har heller ingen erfarenhet ifrån bloggvärlden annat än att jag och min vän drev en fin blogg vid namn "Miljöhjältarna" som projektarbete på gymnasie, är mycket stolt över våran insats där alltså!

Men ska väl försöka mig på ett litet seriöst inlägg här dårå.........


Det här har jag gjort idag:




Ätit supergod och superfin frulle bestående av:
- "Hamburgare" på miniköttfärsbiffar, vitlökscantadou, tomat och basilika
- Hyvlad gurka med stark ost
- Skinkrullar med philadelphia och basilika
...och så ett kokt ägg, paprika och en kopp earl gray till

Är mycket nöjd och håller med pappsen om "vilken kreation!"


Efter jobbet gick jag in till city för att fixa lite ärenden och sedan gå till frissan. För att ta död på lite tid innan den bokade frisörtiden gick jag också till biblan. Är verkligen aldrig där och överraskande nog var det absolut ingen död-tid. Jag tänkte först låna en dator, men det fanns ingen ledig tid på typ två timmar (!!). Trodde inte att det var sådan aktivitet på biblan... Så, vad gjorde jag då? Jo jag gick till biblans café och köpte en "pepparrotsklämma" och en kaffe och satte mig ner och läste. Det var så sjukt skönt och avkopplande, bara sitta där för sig själv i den lugna biblioteks-stämningen... sörpla kaffe... vända blad... mycket skönare än att sitta ensam på ett vanligt café. Kommer definitivt göras om.




Den här kokboken, som har fått mycket bra kritik, var en av mina ärenden på stan.

Sen klippte jag (okej då, FRISÖREN klippte heheeee... alltid lika kul när någon drar det skämtet...) av 3 dec av mitt hår.



Det var allt för idag. Nu ska jag ta mitt dagliga lilla kvällsmål och sedan dra mig till sängs!
C yaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0