Tisdag 20/6

Tjenixen.
Några av er kanske undrar: vad har Sophie gjort idag? Jo det ska jag berätta för er...
 
Jag har
 
Jobbat.
Powerwalkat hem från jobbet (ca 6 km).
Köttat ett styrkepass för armar, axlar och bröst.
Hällt i mig en chokladproteinshake (som jag faktiskt gillar!!).
Stretchat onödig länge.
Ätit middag i form av rosépepparlax, sallad och rom-sås, mmmm.
Pratat i telefon med två av mina bästa vänner som är långt borta för tillfället.
Packat upp mitt paket från Bodystore :D Ni får se imorgon!
Diskat, plockat, tvättat, hängt tvätt, sorterat tvätt, vikt tvätt....... allt sådant där roligt ni vet.
Bakat det älskade kesellabrödet♥.
Duschat. ÄNTLIGEN. Får alltid en massa saker att göra så det slutar med att jag springer runt i träningskläder hela kvällen och duschar innan jag går och lägger mig haha. Somliga tycker det är äckligt, jag tycker det är smart för man kan blir svettig om man härjar runt som jag gör!
 
Nu sitter jag här framför datorn och har precis ätit fil med nektarin-bitar och en nybakt kesellasmörgås. Hur jäkla gott är det inte med nektariner?!?!?! Farligt gott... Klockan är alldeles för mycket så jag ska ta och putsa tänderna och lägga mig nu.
 
Hörs imorgon, natti natti.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0