Så var det måndag



Hej hopp!
Sitter såhär i skrivandes stund och smaskar på ett lite smålyxig kvällsmellanmål: turkisk yoghurt och fil med jordgubbar, banan, pumpakärnor och solroskärnor.

Idag var min första jobbdag för sommaren och det kändes helt ok! Trevligt att vara tillbaka på sommarjobbet :) Det enda är att det känns som att jag inte får någon fritid då jag nu jobbar fler timmar än vad jag gjort senaste halvåret. Man hinner komma hem, träna, laga mat och sen är det läggdags ungefär. Jag tycker att dagarna är alltför korta (eller jobbdagarna för långa haha) så tyvärr händer det alltför ofta (som just nu till exempel...) att jag kommer i säng två timmar senare än vad jag borde. Fy på mig, sömn är viktigt!

Heeeeeej tjejen som älskar parenteser :)))))))))


Idag efter jobbet provade jag att köra intervallträning i min älskade grusbacke igen. Jag har blivit så pass mycket bättre i benet att jag tyckte det var värt ett försök. Och det gick faktiskt bra, kände knappt något alls i benet. Eller hehe, kändes i benet gjorde det, det kändes i båda benen BIG TIME kan jag säga er. 1,5 mil cykling och två långa powerwalks sedan lördag hade redan satt sina spår, så efter 10 ggr i backen brändes det ordentligt. Jag och min träningskompis som jag tvingat med på ett premiärpass hade svårt att gå nerför pga all spaghetti i benen haha.


NU MÅSTE JAG SOVAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0