PAKET :D

Fick hem mina varor från Bodystore igår. Alltid lika kul att få paket, även om man betalat för det själv och vet precis vad som finns i!
 
Allting var väl inpaketerat, många lager plast och papper... Det uppskattas, vill inte ha några kraschade glasburkar här inte.
 
 
- Läppcerat från Rosenserien. Ska tydligen fungera mycket bra mot torra och känsliga läppar.
- "Fit & smart Femmesnack", Charlotte Perrellis egna proteinbars haha
- Kokosnötsolja
- Jordnötssmör
- Sukrinmelis
- Kokosnötsmjöl
- Mandelmjöl
 
+ en snygg shaker som jag fick helt på köpet :D Den kommer användas flitigt nu när jag har blivit styrketränings-tokig.
 
 
Kommer med närmare info om vad jag ska använda allt till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0