Glädje

Det blev en lyckad midsommarafton igår med sommarvärme och strålande solsken. Dagen bestod mest av härligt umgänge och god mat och dryck, det jag gillar allra bäst alltså :)). Blev lite dans runt midsommarstången och femkamp också, och till kvällen bjöds det självklart upp till dans på dansbanan. Bugg för hela slanten! Haha.
 
Idag vaknade jag hyfsat utsövd vid nio och bara slappade som det är så skönt att göra när man är här ute, fram tills eftermiddagen då jag och mamma begav oss ut på en joggingtur (!!). Alltså, LYCKA när jag märkte att det gick. Vi sprang på stigar i skogen och i väldigt lugnt jogg-tempo så det gick finfint hela vägen. Jag hoppas verkligen att det inte bara var en tillfällighet att det inte gjorde ont nu, hoppas på att inflammationen i princip är borta. Jag tänker prova att springa en kortis i skogen någon gång nästa vecka... Vågar inte tro på att det är 100% riktigt än...
 
Nu har jag suttit med pappa och farfar och tittat på speedway-vm i tre timmar och sedan fotboll, så nu är jag trött på sport för idag och tänker kila ut till friggeboden där jag sover och lösa korsord. Sådant som man gör ute i stugan vettni ;)
 
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0