...

Update träningsDVDn: Bra!
Bra blandning mellan konditions- och styrkeövningar, kul och lagom enkel nivå. Rätt många övningar som jag inte gjort tidigare, det är ett plus. Tänk att det finns så mycket bra man kan göra som inte kräver en enda hantel eller maskin! Träning (i alla fall styrketräning) utan redskap är mycket underskattat!

På grund av att det pågår ett litet renoveringsprojekt här i huset så gick det inte att hålla till och träna vid någon av våra två rum med tv, så jag fick koppla i gammeltv:n i mitt sovrum på övervåningen (där det blir tokvarmt så här års) och skutta runt där så gott det gick utan att krocka in i något.
Efter det svettiga träningpasset taggade jag till och körde lite (mycket!) extra styrka, HEJJA MOTIVATONEN :D

Nu har jag precis slängt i mig ett mål mat och det är god tid för att duscha och sedan hoppa i sängen... Aaaaah jag är så himla dålig på att lägga mig i tid nu för tiden!! Hur gör man? Tips?



GODNATT :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0