Wannabe Bountys

 
Igår vad jag så himla sugen på Bounty, men jag skulle aldrig få för mig att åka till affären och köpa för mitt sockersug har hållt sig borta ett tag nu (sååå skönt!!) och det vill jag inte förstöra. Så jag tog saken i egna händer och gjorde några slags påhittade lchf-bountys. Hur enkelt som helst och HUR GOTT SOM HELST!
 
Det här var det enda jag använde:
 
- Riven kokos
- Kokosolja köpt på Bodystore!
- Liiiiiite sukrin (behövs inte mycket alls för den rivna kokosen ger sötma)
- Mörk choklad (jag hade tyvärr bara mörk blockchoklad hemma som innehåller bara 40% kakao...)
+ en pytteliten skvätt vispgrädde
 
Smält chokladen. Rör ihop resten av ingredienserna och forma hur du vill. Doppa i chokladen eller bred choklad över. Ställ i kylen (eller i frysen en kortare stund om du vill äta gobitarna på dirren). NJUT!
 
 
 
 
Mmmmmm......
 
 
 
 
 
Apropå mumsiga saker: Något som jag INTE tyckte var mumsigt var proteinpulvret från Fitnessguru :( Jag som hade läst så många bra recensioner. Men vi alla har ju olika smak... För mig blev det helt fel, men gillar du sött och typ skumgodis så är detta något för dig.
 
Någon som vill köpa burken av mig för ett bra pris??? Har bara använt en portion.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0