Träning v. 30

 
Måndag: Cykling 30 min + styrka: armar, axlar, bröst        + cyklade till jobbet (6 km)
 
Tisdag: Cykling 40 min + styrka: mage, rygg        + cyklade till jobbet
 
Onsdag:  -          Cyklade 14 km
 
Torsdag: Backintervaller 11 st + styrka: överkropp, ben & rumpa
 
Fredag:  -          Cyklade till och från jobbet
 
Lördag:  -
 
Söndag: Powerwalk 5 km + backintervaller nästan 12 st på 20 min + styrka: ben & rumpa
 
 
 
Cyklade till jobbet alla dagar, två intervallpass, två cykelpass, en pw och bra med styrka. Jag höll på att bli tokig på lördagen för jag var så träningssugen men inte hann träna haha. Men jag tog igen lite under söndagen så jag är nöjd! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0