Träning v. 33

 
Måndag: Morgonlöpning 3,7 km (ca 10 min intervaller, 10 min vanlig löpning) + 1 km powerwalk
 
Tisdag: Cykling 20 km + styrka: armar, axlar, bröst
 
Onsdag: Powerwalk 5,56 km + styrka: mage, rygg
 
Torsdag: Morgonlöpning 5 km
 
Fredag: "Latinogympa" (träningsDVD) 40 min
 
Lördag: Backintervaller 14 st + jogg 1 km
 
Söndag: Powerwalk 50 min
 
 
Bra vecka! Jag har nu testat att springa på morgonen två gånger här hemma och jag tycker det fungerar utmärkt :D. Det har dock varit dåligt med styrka på ett tag, det brukar ofta bli så för mig när jag varit sjuk, känner mig lixom svagare. Och så känner jag faktiskt att motivationen börjar svika lite... Men det kommer bli bättre när jag börjar på gym snart! Pepppepp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0