I'm back!

 
...fast inte back on track för jag har åkt på en förkylning :(
Det är så jäklarns tråkigt att bli sjuk när man är van vid att hålla igång med träning. Det tar tid att bli helt frisk och dessutom är det alltid så svårt att komma igång igen när man väl har blivit frisk. Uscha. Men men, det var väldigt länge sedan jag var sjuk sist så det var väl dags.
 
Förkylningen väntade som tur var med att dyka upp tills jag kom hem i natt, så jag har haft en underbar långhelg i Gotland. Vi hade till och med sådan tur att vi fick finväder alla dagar! Bilder och mer om resan kommer i ett eget inlägg :)
 
Nu tänkte jag redovisa min träning för vecka 31:
 
 
Måndag: Styrka överkropp        + cyklade till och från jobbet (6 km x 2)
 
Tisdag: Cykling 45 min        + cyklade till jobbet
 
Onsdag: Powerwalk 5,24 km + styrka överkropp        + cyklade till och från jobbet
 
Torsdag: -
 
Fredag: Morgonlöpning med fartlek (3 min jogga/ 5 min kuta) 6,32 km
 
Lördag: Powerwalk och joggning barfota längs strandkanten, heeelt underbaaaart B)
 
Söndag: (Morgon) powerwalk 4 km och löpning 3 km
 
 
 
Jag är så sjukt jäkla glad för nu har jag insett att jag kan springa på morgonen innan frukost!! Jag har trott att jag skulle dö för jag brukar vara så hungrig på morgonen, brukar knappt våga mig ut på en promenad lixom, men jag fixade det galant två av dagarna i Gotland :D Stort tack till min hurtiga vän som drog med mig och peppade mig! ;) Längtar tills jag blir frisk igen så jag kan ut och spurta på helgmorgnarna! Pepp pepp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0