SHOES




Igår invigde jag min nya promenadskor (mitten)!
Något ni absolut ska överväga om ni springer och går mycket är att ha separata skor för de olika tillfällena. Man rör ju sig på olika vis när man springer och går så har man bara ett par skor kan man enklare få skavsår, de slits ut fortare och man kan uppleva att de är obkväma och inte ger stöd när man väl ska springa.
Jag köpte visserligen löpardojjer att promenera i, för jag vill kunna springa i dem om jag tex åker på semester och inte vill ha med ett par extra skor, men annars: Köp nå vanliga sköna gåskor och satsa sedan lite mer pengar på ett par riktigt bra springskor som passar dina fötter.

Mina gamla löparskor använder jag som "hoppa i-skor"/fritidsskor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0