Min älskling



Det här är min bästa vän då jag ska träna.
Det är en Garmin-klocka med pulsmätare och gps som jag änvänder när jag är ute och springer eller promenerar. Jag brukar väldigt sällan använda pulsmätaren för jag tycker det är lite smådrygt att ha på mig den, så det först och främst gps-funktionen jag änvänder den för; för att se hur långt och hur fort jag tagit mig framåt. Utan den skulle jag inte ha en blekaste aning om hur jag tränat, om jag har blivit nå bättre.

Så är du ute och springer/går mycket kan jag verkligen rekommendera att köpa en sån här gps-klocka. Jo, jag vet att det finns ett antal appar och grejer till mobilen... Men jag är tveksam på om det fungerar lika bra, och så är det ju betydligt skönare att ha en klocka på armen än att släpa med telefonen???
Det finns många olika varianter att välja på i olika prisklasser, välj en efter dina behov. Jag lovar att träningen kommer bli mycket roligare! Klockan triggar en att köra lite längre och fortare varje gång! Du får koll på träningen och kan dokumentera dina resultat på ett enkelt sätt. Absolut värt pengarna enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0