Måndag i matväg


Frukost: Omelett med köttfärs, fetaost och crème fraiche. Gick tyvärr sönder när jag skulle lägga den på tallriken :( så ser inte så fint ut... men gott vare!




Lunch: Våfflor, och den här gången NYTTIGA sådana. Blev förvånansvärt gott! Så goda att jag nästan hellre hade skippat grädde och bär och ätit dem bara som de är! Tror också att de skulle vara supermumsiga med mer matiga pålägg som tex crème fraiche och räkor.

Receptet hittade jag HÄR (som för övrigt är en av mina favvobloggar just nu, mycket inspirerande!).




Middag: Premiärgrillning! Fläskkotlett med ugnsrostade rotfrukter och en sås på chevréost och crème fraiche. MUMMA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0