MÅL


För att kunna genomföra förändringar är det viktigt att ha mål att sikta mot. Jag har alltid varit kass på det, har inte velat sätta mål för att jag inte har varit säker på om jag velat eller kunnat genomföra dom. Jag har trott att ”tar det som det kommer” skulle funka bättre hehe…  Självklart är det inte så.

Gör en lista med saker du vill åstadkomma, skriv under och låt dina nära och kära läsa!


MINA MÅL:

- Springa Vår Ruset (på under 25 min)

- Springa Gävle Kvartsmarathon
(och detta är inget jag bara ”har tänkt” kan jag säg er, utan det är klart och betart! :))

- Hålla vikten.  Jag är långt ifrån överviktig och behöver egentligen inte gå ner i vikt. Kunde önska att man vore lite mer slimmad på vissa ställen men jag har väldigt svårt att gå ner mer utan att svälta mig själv, så nöjer mig med målet att hålla mig på en stabil vikt, inte gå upp i annat än muskelvikt B)

- Bli starkare, och det ska inte bara kännas utan även SYNAS

- Prova på någon ny sport! Har tex aldrig svingat en golfklubba



Allt detta tänker jag klara genom att varva med intervallträning, springa längre distanser, powerwalka och verkligen maxa styrketräningen! Och åka till golfbanan så fort vädret tillåter ;) Kommer antagligen vara så himla dålig, missa bollen hela tiden och bli skitirriterad haha. Men någon gång måste man ju prova lixom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0