JUST DANCE

Har du lite energi som behöver komma ut? Men du orkar inte åka till gymmet och köra värsta träningspasset? Skruva på partymusik på högsta volym och dansa loss där hemma!

Jag har alltid gillat dans, både att se på och utföra själv. Jag har gått på ett par danskurser i mitt liv, men aldrig på någon avancerad nivå över huvud taget, bara för att det är kul lixom. Jag skulle kunna gå en kurs i vilken dansstil som helst, allt från hip-hop till tiodans. Går ofta och tänker på att jag borde börja på något, men har inte riktigt blivit av på senaste tiden då jag inte vetat hur min närmsta framtid kommer bli, om jag ska bo kvar där jag bor osv...
Jag gick faktiskt på magdans en termin för ca 2 år sedan, det var grymt! Blir ingen konditionsträning direkt då man mest står på samma ställe hela tiden (i alla fall på nybörjarkursen), men det tar som tusan i mage, rygg och armar. Och det är KUL!

Nu vet jag att jag blir kvar där jag är i mitt liv ett tag till, så kanske borde anmäla mig till någon danskurs... Men fram tills dess tänker jag, då det börjar krypa i kroppen, dansa fuldans för mig själv! Gratis träning! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0