I EXTAS



Det här var SÅ SJUKT GOTT?!?!?!?!

Har precis gjort "bananplättar". Mosa en banan och blanda i två ägg, kardemumma och kanel. Servera förslagsvis med keso utblandat med lite naturell yoghurt.

Hade inte alls väntat mig det att det skulle vara så gott. Tänkte att det skulle smaka omelett med en hint av banan, men alltså, detta var himmelriket... Jag fullkomligt skrek när jag tog första tuggan och familjen undrade vad håller knäppskallen på med?
Och ja, jag är kanske bara en knäppskalle som är alldeles för galen i mat, för ingen annan i familjen blev särskilt imponerade av rätten haha.

Men jag är då nå otroligt imponerad och kan lätt tänka mig detta som en efterrätt. Med några bitar mörk choklad i... och vispgrädde... mmmmmmmmm......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0