HOCKEYDAX

Jag har aldrig varit ett fan av ishockey, men när Brynäs är i SM-final så är det en helt annan femma. Jag kan egentligen se på vilken sport som helst bara jag sätter mig in i det, och är det på den här nivån så är det ju alltid kul.
I söndags stod hela stan stilla när Brynäs mötte Skellefteå i matchen som vi alla förväntade oss skulle avgöra, men tyvärr... Jag och lite familj och släkt spenderade kvällen på Allstar. Jag käkade ryggbiff som var jättegott, och all annan mat såg också kalas ut, rekommenderas starkt!
Och eftersom det nu inte gick som vi önskat för Brynäs, men vi ändå var väldigt nöjda med vårt besök, så bokade vi bord där till nästa match också haha. Läste faktiskt i tidningen att bara en timme efter slutsignalen i söndags så hade det blivit fullbokat till tisdagen!

Aaaaaah är så himla trött efter två kvällar med alldeles för lite sömn, förstår inte hur jag ska kunna hålla mig pigg och i stånd att hejja sönder hela kvällen. Och det gråa tryckande vädret gör ju inte det hela bättre...
NÄ NU får jag tagga till! Trycka i mig ett par koppar kaffe och eventuellt (jaaa jag måsteeee....) köra lite styrketräning.

Vi laddar om igen inför kvällens bortamatch och hoppas på att guldet följer med hem!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0