Lördagsmorgnar

Min favorittid på dagen är morgonen/förmiddagen. Jag är speciellt förtjust i lördagsmorgnar som denna då jag gick upp tidigt innan resten av familjen vaknat till liv, bakade bröd, åt frukost med tända ljus och läste en tidning i lugn och ro. Jag kan verkligen njuta av helgmorgonens tystnad och stillhet. Love it.






Otroligt enkelt recept på lågkolhydratsbröd som jag hittat här:

1,5 dl sesamfrön
0,5 dl krossade linfrön
1 tsk bakpulver
1 msk fiberhusk
Örtsalt
En liten burk keso
3 ägg

Sätt ugnen på 225 grader.
Blanda alla torra ingredienser och rör ner ägg och keso.
Bred ut på plåt och grädda i 15 min.





:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh mums lät cv såg gott ut!

2012-05-12 @ 18:33:12
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0